BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

28 Temmuz 2012 Cumartesi

MERHABA YİNE BEN...

Uzunca bir uğraşım sonrasında bloğa yeni ad ve header yapmayı başardım.Henüz bir takipçim bile yok.Bu yüzden rahatlıkla sık sık değişiklik yapabiliyorum:).

Bir bahar teması ile ZEYNEBİN SANDIĞI adıyla yolumuza devam ediyoruz .İnşallah yakında birkaç takipçimde olur.

Gel gelelim Ramazan Ayı etkinliklerine.Neredeyse her belediyenin verdiği sokak iftarlarından şu ana kadar benden tam not alan Esenler Belediyesi oldu.ETKİNLİK TAKVİMİ için tık tık...

Hele o çarba çeşmesine bayıldım bayıldım..

Esenlerden sonra gelelim FESHANE ye 



Her yıl televizyondan öylece iç geçirirdim Bu yıl Alllah gitmeyi nasip etti çok şükür.Çok eğlenceli sahne gösterileri konserler mevcut.Ayrıca FESHANE çarşında bulunan çeşitli standlarından güzel bir alışveriş yapıp ve yardım vakıflarına bağışta bulunabilirsiniz.FESHANE ETKİNLİKLERİ   için tık tık..






Tekrar görüşmek dileğiyle.

HOŞÇAKAL...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder