BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

3 Temmuz 2012 Salı

GÜNAYDINNN...

Bu gün erkenden kalktım.En yakın arkadaşım kahvaltıya gelecekti çünkü .Bi güzel hazırlıklarımı yaptım.O sırada PAŞA (kendisi evimizin maskot muhabbet kuşudur) yanıma geldi.Bıcır bıcır kendi kendine söyleniyordu.Onun yüksek sesli bıcırtıları üstüne eşim uyandı.Kahvaltısını yaptıktan sonra yolcu ettim.Sonra ben telefon bekliyorum  arkadaşımdan bi mesaj geldi.(''Zeynepciğim kusura bakma ben geç kaldım işe gitmek zorundayım'')Üzüldüm:( ne zamandır görüşemiyoduk bahane olacaktı kahvaltı.Neyseeee :)) Bir başıma PAŞAnın cıvıltıları eşliğinde güzel bi kahvaltı yaptım...

2 yorum:

  1. muhabbet kuşları insana çok arkadaş olur. benimde vardı. ama kaçtı :(
    arkadaşın da başka zaman gelir artık.

    YanıtlaSil