BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

20 Ekim 2012 Cumartesi

LÜTFEN DİKKAT!!!
 
EVİMİ SEVİYORUM BLOĞUNDAN ALINTIDIR


Barınaklara kuru mama yardımı

Barınaklara yardım!

İZMİR-SEFERİHİSAR KÖPEK BAKIMEVİNE YEMEK TEMİNİ AZ DA OLSA YATILI BÖLGE OKULUNDAN YAPILMAKTADIR. BAYRAM NEDENİYLE OKULLAR TATİL OLDU ve YEMEK SIKINTIMIZ BAŞLADI. 
LÜTFEN KURU MAMA BAĞIŞLARINIZI ESİRGEMEYİNİZ.
SEHAYDER - 0532 4319780

Sevgili dostlar siz de çevrenizdeki bakımevlerine "bir benim göndermemle ne olacak ki " demeyin  lütfen 1 paket kuru mama olsun gönderebilirseniz bayramda herkes tokken onlar aç kalmamış olurlar!

Yasalar gereği bakımevimizin İban numarasını yayınlayamıyorum ama bana mail yoluyla ulaşabilirseniz seve seve veririm. Evinizden çıkmadan hatta yerinizden kalkmadan az da olsa bir bağış yapabilirseniz çok seviniriz. Bağış makbuzunuzu da dilerseniz belirteceğiniz adrese yollayabilirim. Ya da burada fotokopisini yayınlarım.

Duyarlılığınız için teşekkür ederim!

4 yorum:

  1. Merhaba, mesajınızı aldım. Minik Atölyem en son 19 Ekim'de güncellemiş bloğunu. O günden beri bilgisayarına bakmamış olabilir. Sizin mail adresinizi kendisine bildirdim. Kısa sürede muhakak iletişime geçecektir sizinle. Kendisinin de şu sıralar yürütmüş olduğu bir hayır işi etkinliği vardı. Onu koşturuyor olmalı. Güncel bloglardandır kendisi, o yüzden bir sorun çıkmaz merak etmeyin ;)

    http://minik-atolyem.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece bilgi amaçlı attım maili durumundan haberim var sıkı takipçilerindenim zaten :):)

      Sil