BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

2 Ekim 2012 Salı

BİZ KİTAPLAŞTIK

Sevgili Fıstıklı Tombinin yapmış olduğu etkinlikte kitap kurdu böjük ile eşleştik kargosunu bu gün teslim aldım ve sıcağı sıcağına fotoğrafladım işte bakın bana neler göndermiş :):)



















Ve Mavi Dükkan ın yapmış olduğu etkinlikte sevgili özlemle eşleştik işte ganimetlerim :):)



HER İKİSİNEDE BURADAN TEŞEKKÜR EDİYORUM UMARIM KENDİLERİNE GÖNDERDİĞİM ÇAM SAKIZLARINI BEĞENİRLER 

TEKRAR GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE İYİ AKŞAMLAR

:):)

7 yorum:

  1. Harika kitaplar, keyifli okumalar.Sadece Kerbela'yı okudum ve çok beğendim,ağlattı resmen.Diğerlerinden de okumak istediklerim var,yorumlar için beklemedeyim:)

    YanıtlaSil
  2. :) inşallah cnm kitap kulemden sıra gelirse hemen başlıcam :)

    YanıtlaSil
  3. Semerkant ve Kayıp Gül 2'yi okudum.Aşk'a dairi de geçen hafta almış bulunmaktayım.Semerkant harika bir kitaptır fakat Kayıp Gül 2 için düşüncelerim ne yazık ki öyle değil.Hatta blogumda da paylaşmıştım.Diğer kitaplar ve hediye seçimleri oldukça hoş olmuş.Güle güle kullanın, keyifle okumalar.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkkürler.Kayıp gül ü okumuştum umarım 2 de hayal kırıklığına uğramam :(

    YanıtlaSil
  5. zeynepcim merhaba etkinlikle ilgili mail attim cevabini mail olarak bekliyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ama yorumlari okudum sanirim siz eflatunla eslesmissinizbaska sefere ins
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. biraz yorum yapmakta ve bu maili görmekte geç kaldım ama umarım beğenmişsinizdir.
    sevgiler

    YanıtlaSil