BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

27 Ekim 2012 Cumartesi

BAYRAM KİTAPLARI

Kurban bayramımız mübarek olsun.Allah kestiğimiz kurbanları kabul etsin İNŞALLAH.

Efendim malumunuz ben bu bayramda çalışanlardanım.İşyerimin kütüphanesinde rastladığım ŞEYH ŞADİ ŞİRAZİ'NİN GÜLİSTAN adlı eseri beni çoooookkkk çoookk derinlere götürdüğünden sizede tavsiye etmek istedim.




Kitabı özetleyecek olursak eğer şöyle:
Eski zamanlarda şairler için sevgili, al al yanaklarıyla, goncamsı ağzıyla ve bahar geldiğinde tomurcuklanan çiçekleriyle bir Gülistân yani bir çiçek bahçesi anlamına gelirdi. Gülleriyle meşhur Şiraz’da doğan ve dünya edebiyatının en zarif ve en güçlü ozanlarından olan Sa’dî, Osmanlı şairleri için de çağlar boyu esin kaynağı olmuştur. Kısa hikâyeciklerden oluşan bu eseri okurken kendinizi usta bir bahçıvan eli değmiş harikulade çiçek tarhları arasında neşeli bir şarkı mırıldanırken bulacaksınız. Bir dostunuz sizi ansızın çiçek kokularıyla dopdolu bir bahçeye küçük bir gezinti yapmaya çağırsa bu nazik daveti reddeder miydiniz? İşte Gülistân, Sa’dî’nin bin yıldır solmayan güllerle bezenmiş bahçesine bir davet mektubudur. Gülistân: Gülistân’ı tarife ne hacet, ne kitaptır biliriz. 

ŞİDDETLE OKUMANIZI TAVSİYE EDEREK GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder