BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

27 Mart 2014 Perşembe

HAZAL NİSA'NIN DİŞ BUĞDAYI PARTİSİ

Herkese merhaba
Öncelikle şunu bildireyim bilmeyenleriniz ve aramıza yeni katılanlar için sekiz aylık bir meleğim var onunla uğraşmak tüm günümü alıyor dolayısıyla bloğa ve sizlere vakit ayıramıyorum hepinizden anlayış bekliyorumGüzel yorumlarınız ve mesajlarınız içinde teşekkür ediyorum.

Gelelim konumuza :D
Evet meleğimin dişi çıktı.İlk diş, ilk heyecan dolayısıyla hemen beni bir heyecan sardı.Meleğimin diş buğdayı partisi için hazırlıklara başlamalıydım.

Hazırlıklar boyunca beni yalnız bırakmayarak desteklerini esirgemeyen sevgili eltim SERPİL e ve o muhteşem lezzetli diş buğdayı kurabiyelerimizi hazırlayan LEYLA ya teşekkür etmeden geçemeyeceğim.

Süslerimizle başlayalım

Dış kapıya gelenleri karşılamak için böyle bir şey hazırladım.Bence hoş bir görünüm oldu


Duvarımızı Nisanın Dişi Çıktı Bannerı ile süsledim kenarlarına ve diğer duvarlara da balonlar yapıştırdım

  
Menümüz ise şöyleydi:
-mercimek köftesi
-diş buğdayı
-poğaça
-tarçınlı cevizli kek
-makarna salatası

 Bu şekilde bir açık büfe oluşturduk.İsteyen tabağına istediği kadar yiyecek aldı.Ve bardaklarımız burada çıkmamış ama içeceğimiz misssss gibi çaydı.
 Aslında niyetim diş buğdayının tane tane olmasıydı ama pişmeden dağılıverdi bende kaselere koymak yerine şekillendirerek servis yapmayı tercih ettim.


Yemek faslından sonra miniğime gelen hediyeleri açtık.Ben de gelenlere küçük hediye paketleri hazırladım içine Leylanın yaptığı kurabiyelerden ve farklı renklerde şeker kaşığı koydum.
Artan kurabiyeleri süs sepetimizde sergiledim.
Ve işte leylanın hazırladığı müthiş diş buğdayı kurabiyelerimiz

 Konseptimiz hello kity olduğu için etiketlerimizde ve kurabiyelerimiz de hello kity li

 Meslek seçimi aktivitesine sıra gelmişti.
Önüne koyduğum nesnelerden bazıları.Mouse da vardı ben mouse a gidecek diye beklerken bizim kız tarağa uzandı.Eeee ne de olsa kız cocuğu süsünü belli etmesi lazım ama dimi.


Son olarak fikir olsun diye bu resimleri koyuyorum. Bu arada kurabiye siparişi alınır.

Leylaya ulaşmak için  facebook: Leyla Erdoğan Yıldız
                                 instagram: Leyladan esintiler
Hepinize sevgiler....








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder