BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

16 Ocak 2013 Çarşamba

ZEYNEBİN SANDIĞI NERELERDE ACABA

MERHABA...

Uzunca bir zamandır yoktum ama geçerli sebeblerim var.Bu aralar biraz daha yoğun çalışıyorum.Stres, yorgunluk,soğuk havalar derken metabolizmam bir kez daha çökmüş durumda.Üstüne bir de günlük ev işleri eklenince dahada çekilmez oluyor.Bu arada bi kaç nedenim daha var ilerleyen dönemlerde açıklayacağım.Ne kadar yok gibi görünsemde aslında hep buralardayım.Ve son bir şey yeni takipçilerime sesleniyorum biraz daha sabredin güzel postlar sizi bekliyor.


1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim :)) çok beğendim. Sizi izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Tekrar görüşebilmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil