BEN Mİ ???

Fotoğrafım
22 YAŞINDA HENÜZ HAYATININ BAŞINDA HEMŞİRELİK GİBİ KUTSAL SAYILABİLECEK BİR MESLEĞE SAHİP OLUP ,ÖMRÜNÜ HASTANE KÖŞELERİNDE TÜKETEN AMA AYNI ZAMANDA BUNDAN BÜYÜK BİR ZEVK ALAN TİPİK BİR KEDİ ÖZELLİKLERİNE SAHİP KENDİNİ KEDİ SANAN BİRİYİM.

16 Ağustos 2012 Perşembe

KİTAPLAŞMA ETKİNLİĞİ :):)

Sevgili Rüzgara Doğru nun kitaplaşma etkinliğine ilk kez katılmıştım ve bana Öylesine Biri çıkmıştı.
Ben daha önce böyle bi etkinliğe katılmadığım için acemice davrandım.Benim ona gönderdiğim paket işte burda.Öylesine Birini nin paketinden çıkanların yanında benimkiler sönük kalmıştı.İşte o paketten çıkan kitaplar.


Bunlarda güzel ayrıntılar


.Paketin içinden çok şeker bi ayraç,kalem ve poşet çayda vardı.Öylesine Birine tekrar teşekkürler...
Böyle etkinlikler umarım hep olur.

4 yorum:

  1. selam nasılsın ceren ben kitapların çok güzel hediyelerinde çok güzel güle güle kullan benim bloğumada beklerim seni

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler
    cerenciğim zaten takipçinim :)bakım tüyolarına devam :)

    YanıtlaSil